STATUT
Statut Powiatu jest podstawowym aktem prawa miejscowego, który stanowi o ustroju powiatu. W tym akcie prawnym w szczególności uregulowane są wzajemne relacje pomiędzy organami powiatu (Radą i Zarządem). Statut określa organizację wewnętrzną oraz tryb pracy Rady i Komisji powoływanych przez Radę, określa organizację wewnętrzną oraz tryb pracy Zarządu Powiatu, a także zasady jawności działalności tych organów oraz zasady tworzenia klubów radnych.
Rada Powiatu Łańcuckiego VII kadencji w dniu 28 maja 2024 r. podjęła Uchwałę Nr II/15/2024 Statut Powiatu Łańcuckiego. Uchwała weszła w życie 18 czerwca 2024 r., to jest po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego z dnia 4 czerwca 2024 r. pod pozycją 2702.
Osoby odpowiedzialne
Sekretarz Powiatu Łańcuckiego Robert Kochman
Stanowisko: Sekretarz Powiatu Łańcuckiego
Tel: +48 17 225 68 60
E-mail: r.kochman@powiatlancut.pl;
WWW: www.powiatlancut.pl